2010-10-14
 17:38:02

Om en vecka..

Börjar Lauren filma sin show, berättade hon för Us Magazine.


"Just nu är det som musik prover och att välja rätt ljus", säger hon till Us onsdag kl en Operation Smile händelse i Beverly Hills. "Vi börjar om en vecka. Jag är förväntansfull. Det är mindre denna gång, vilket är riktigt bra och de flesta av de människor jag arbetar med är de flesta av mina favorit personer."


Showen kommer att spelas mer som en dokumentär (tror septembernumret) och fokusera på att få sin nya modekollektion, Papper Crown, från marken.

"Det kommer att fokusera på en klädlinje som jag gör med två av mina bästa vänner, men det kommer även att visa alla andra saker som jag gör samt min livsstil", säger hon till Us.

Förvänta dig inte några tjejslagsmål a la The Hills.

"Detta [visa] är den andra sidan, säger hon till Us. "Medan vi filmade, var det så mycket i våra liv att vi inte fick visa, och detta är i stort sett resten."



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: