2010-05-25
 23:14:23

Lauren Conrad har celluliter - jag har lösningen!

Lauren Conrad var ju cover tjej på Tidningen Glamour i Maj. Där berättar hon att hon har Celluliter och många tjejer har problem med det, jag har hittat lösningen.




Det finns ett närings/ört företag som heter Herbalife, som är super bra. Där finns allt ifrån gå upp i vikt, gå ner i vikt, hudvård, näring, träning osv. Det är olika coacher som jobbar med att hjälpa och stötta människor :) Finns något som heter body buffing scrub. En skrubb kräm som man masserar in i huden där du har celluliter och sedan finns de en kräm ( som lotion ). Ni kan gå in på www.herbalife.com om ni också vill prova den. Det är 30 dagars öpper köp, så om ni inte är nöjda är de bara att lämna tillbaka den och få pengarna tillbaka :) Min coach är jätte bra och har jobbat med de i ungefär 15 år. Vill ni ha hennes nummer och uppgifter så är de bara att skriva i inlägget eller mejla mig på [email protected]! Mina försvann efter en månad, så rekomenderar de starkt :D


emilie

bra blogg ! älskar lauren :D



PUBLICERAT: 2010-05-25, 23:17:53 | URL: http://eeemilya.blogg.se/
Ägarinnan

Emilie - tack så mycket :) Sov så gott kram



PUBLICERAT: 2010-05-25, 23:22:03 | URL: http://laaureenconrad.blogg.se/
Sabina

Åhh nice. Försvinner verkligen celluliterna eller kommer de tillbaka direkt efter igen när man slutat använda den?



PUBLICERAT: 2010-05-26, 19:24:38 | URL: http://saabs.blogg.se/
Ägarinnan

Sabina - Jag har använt den i ca två månader och kan verkligen se resultat. Jag använde den inte under två veckor för jag blev av med den, ooops! Men även fast jag slutade använda den så blev de inte värre. Men celluliter kommer ju ifrån kroppen där "slagprodukterna" finns. Och man får ju slagprodukter i kroppen för man äter mat med snabba kolhydrater istället för långsamma. Nästan samma som med finnar, de syns utåt på kroppen. Men jag mejlar dig om lite annat också :)



PUBLICERAT: 2010-05-26, 20:00:10 | URL: http://laaureenconrad.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: