2010-07-28
 17:58:31

Intervju med lauren

Om du är något som vi, och har varit ett stort fan av Lauren Conrad, en gång känd som "LC" på Laguna Beach och du lekte TEAM Lauren. Men nu har vår Lauren vuxit upp och har så många fantastiska saker som händer i hennes liv - från ett liv efter The Hills till hennes nya kollektion, Kohl linje och senaste böcker - Lauren Conrad är ett namn som du bara inte kan glömma.

Hur har livet varit sedan The Hills?

Det har varit jättekul! Det är alltid lite skrämmande att göra en stor förändring som jag gjorde när jag valde att lämna showen, men jag ångrar inte de alls. Efter jag lämnade showen upptäckt jag en ny kärlek ... att skriva! Jag har haft en otrolig erfarenhet av att skriva mina romaner och turnerade i landet. Det har varit ett spännande år och jag har lärt mig så mycket.

Dessutom har jag haft en så stor tid åt att arbeta på min Kohls linje och har blåst bort av det stöd jag har fått. Mode har alltid varit vad jag har älskat att göra och jag känner mig så lyckligt lottad att få jobba med en bra partner. Bortsett från det, har jag verkligen haft ett glatt  privatliv och möjligheten att göra en liten resa. Jag skulle säga att det har varit ett bra år.

Vi har just läst klart din andra bok, Sweet Little Lies (HarperCollins) och naturligtvis, höll det oss att vilja ha mer - Hur kom idén om din LA Candy serien kommit till stånd? Höll på att skriva något som du har alltid varit intresserad av?

Konceptet för LA Candy serien var mer av en kompromiss än en ursprungliga tanken. Jag var intresserad av att skriva en datering bok (ungefär som ett vad-inte-att-göra för någon som gjorde alla fel) och HarperCollins ville att jag skulle skriva en berätta-allt om The Hills. Eftersom jag inte var bekväm att avslöja hemligheter för andra började vi tala om en påhittad serie. På så sätt kunde jag berätta historien om en resa som liknar min egen utan att någon ute ... men ändå innehålla insider kunskap från någon som levde det.

Hur är de böcker [relaterade] till ditt eget liv - var det inspirationen?

Jag skrev av erfarenheter och jag baseras också tecken på en sammanställning av människor jag träffat i mitt liv, men böckerna är inte det verkliga livet. Jag hade ett ton roligt att spela fantasi.

Jag måste säga, du har alltid en stor dekoratör - huset på tv och lägenheten var mycket chic. Är en utsmyckning eller livsstil bok något du kan göra i framtiden?

Det är lustigt att du säger att eftersom jag alltid har kämpat med att dekorera. Jag kan kasta ihop en outfit på 30 sekunder blankt, men visa mig ett tomt rum eller tom vägg och jag är illa till. Jag har lärt mig ett par saker på vägen som ... den färg du målar dina väggar kommer att återspegla från huden (exempel: grön vägg gör u ser sjuk), blommor är ett utmärkt sätt att lägga till en pop färg till alla rum (pioner är bäst), och loppmarknader är bra för att hitta erbjudanden och originella bitar. Jag skulle älska att skriva en bok om utsmyckning för att jag skulle lära så mycket i processen och sedan få dela det med andra.

För några säsonger sedan såg vi din samling under LA Fashion Week. Har du planer på att visa igen någon gång?

Jag håller på att starta en ny klädkollektion med en av mina bästa vänner. Det är en samtida som liknar mitt original men med ett annorlunda utseende. Den första säsongen vi designar är höst 2011.

Du verkar alltid ha mycket på gång - aldrig en tråkig stund! Vad är härnäst för dig?

Jag har en bok tur som kommer upp i början av oktober. Egentligen är det en dubbel turné för min tredje roman, Sugar & Spice och en stilguide som jag skrev (Lauren Conrad Style). Förutom att jag har kläder rader för att hålla mig upptagen, men jag är också ute efter det perfekta projektet för att producera. Jag har alltid älskat produktionssidan av underhållning och skulle älska att vara en del av det. Jag vill bara vara noga med att välja en show som jag kommer att älska. Jag vill att mina första ske bli stor!


J

En liten fråga.. Var det säsongs avslutning på the city också?


Ägarinnan

J - Whitney berättade i en intervju att de håller på att spela in en ny säsong. Så antagligen.. men inget bekräftat från Adam Divello än. Kram



PUBLICERAT: 2010-07-29, 16:50:23 | URL: http://laaureenconrad.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: