2010-02-04
 10:55:58

Lauren i Seventeen magazine mars 2010!



  
 

Lauren pratar om otrogna killar & Kyle.

"Jag visstte då att jag blev bedragen. Sen kom jag till ett stopp där jag äntligen
insåg att det är inte något alla gör. Det är inte okej att din kille strular med andra
Du förtjänar något bättre."


"När jag träffade Kyle hade jag mitt dubbel liv. Mitt tv liv och mitt riktiga liv."

"Han är verkligen snäll och jag har inte alltid gillat snälla killar. Han är så rolig och
får mig att skratta varje dag. Det är inget arbete med honom - det är lätt. Han är
också väldigt stöttnade och ger mig förtroende istället för att få mig att känna mig
osäker i mig själv. och det viktigaste, han har inte varit otrogen mot mig som alla
andra killar som jag har dejat."

Lauren öppnar sig om att hon hade en "thing" för bad boys innan:

"Jag tror det är en fas du går igenom. du tycker om badboys, och du tror att du kan
ändra dem och fixa dem. Det är en del av att mogna," sa LC. Jag tycker det är viktigt
att man träffar alla olika sorters av människor, för det får dig att förstå vad du vill ha
och vad du inte vill ha i en person som du dejtar. Du lär dig lite mer från varje kille i ditt liv."

Bhind the Scenes Video:



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: