2010-12-16
 11:00:00

Lauren Conrad Style

Under sina fem år i reality-stjärnstatus på The Hills, säger Lauren Conrad hon aldrig en enda gång upprepade sig när det kom till kläder hon bar.

Hon kommer inte att göra samma påstående om omtagningar av scener i en show som var, åtminstone i teorin, oskriven och orepeterat.

Men hennes garderob val, hon betonar, var färsk varje dag.

"Lägg upp allt, och det är en massa olika utseende under åren, säger hon med stolthet.

C
onrad som har parlayed TV berömmelse i dubbla karriärer som en modedesigner och bästsäljande författare, är släpper hon nu in alla om hennes "hemligheter" till hur det är gjort.

Det är möjligt, säger hon, för någon att ha en ny outfit och look varje dag, även om kläderna inte innehåller djupa fickor.

Hon vet vaa hon talar om. "När jag började filma The Hills, hade jag inga pengar, så det var jätte svårt, säger hon. "Jag gjorde min Forever 21 garderob stor."

Hennes hemlighet (som verkligen inte är någon hemliga så mycket som en strategi att människor ofta glömmer bort) är tydligt i den nyligen offentliggjorda Lauren Conrad stil, en pragmatisk stilguide skriven med Elise Loehnen, redaktör i stort om Lucky magazine.

Enkelt uttryckt, du kan få en hel del körsträcka från att ha "viktiga delar" i din garderob, en handfull bekväm "bära-till-döden" objekt som kan anpassas till en mängd olika utseende.

"Det är definitivt en huvudpoäng i boken" Conrad säger. "Jag tycker det är mycket viktigt att organisera din garderob och säga," jag har dessa viktiga poster, och nu kan jag bygga runt dem. "Annars blir  allting bara till högar, och det blir väldigt överväldigande. och du kan känna, även om du har massor av kläder, så har inget att h på dig. "

I boken visar hon hur man ska utföra denna spel plan bär samma lilla svarta klänningen i en serie foton som sträcker sig från "Bohemian" till "preppy" till "edgy". Nyckel- bit, klänningen, ändras inte . Men det ser varierarande ut på grund av de val hon gör med skor, en slip, en jacka, smycken och så vidare. Den enda gränsen, säger hon, är din fantasi.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: