2010-12-07
 17:00:00

Hur man håller sig i form

Jag får frågan ofta hur Lauren äter och håller sig i form. De är mycket press i hollywood och många får problem med vikten, men Lauren vet hur man ska göra för att hålla sig i form.

Laurens mat & diet ser ut såhär


Mat
  • 6 mål om dagen
  • 1500 Kalorier per dag
  • Mycket fisk och grönsaker, men en dag då hon får äta vad hon vill

Träning
  • 1 timme styrketräning & 1 timmes löpband, två gånger i veckan
  • 45 minuters vandring, en gång i veckan


Om att banta säger Lauren: "Det första stället jag gick ner i vikt var min mage. Nu är jag glad över mina armar eftersom de var lite mosig! "Hon tillägger:" När jag tränar regelbundet och äter hälsosamt, mår jag bättre."



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: