2010-04-21
 18:36:30

Intervju med Lauren!


Jag har läst att du inte har en strikt diet och tränar inte regelbundet. Hur kan du hålla dig så smal när du äter läckra saker som choklad?

"Jag tror det viktigaste är att komma ihåg moderering. Om inte jag har en plåtning som jag måste vara i god form för, brukar jag vara mer släpphänt. Jag koncentrera mig på att äta hälsosamt och ha mer av en balanserad kost . Ärligt talat, när jag går på diet, om jag inte måste hålla mig till det, känns det som att jag äter sämre, eftersom det känns som att jag åter mat som jag själv vill. " 



Du håller på att släppa din sommar kollektion med Kohl's. Hur har de gått? Hur involverade är ni i processen?

 
"Det har varit jättekul. Jag är mycket involverade från början, kommer med idéer och inspiration, till leverans, handel med skisser och prover, så jag är involverad i varje steg på vägen. Det är mycket mer arbete ... Jag flyger konstant fram och tillbaka mellan New York, LA, och Milwaukee [där Kohls har sitt huvudkontor]. "



Hur skulle du beskriva din senaste kollektion? Och vilka är dina favorit plagg?

"Vi gjorde en maxi klänning som hade sådan nästan som en akvarell bred / slag på den. Jag älskar maxi klänningar, eftersom de är bara en mycket lätt pjäs att bära, och de tenderar att vara smickrande för många olika kroppstyper. [Samlingen] är mycket Kalifornien, tror jag. Vi vill ha den cool, och vi vill göra det mer avslappnat, så varje säsong införlivar vi nya trender. "


 
Du gör så många framträdanden. Hur väljer du vad du ska ha på mig? Förlitar du dig på en styllist eller går du på din instinkt?

"Det beror på vad jag gör. Om det är en stor händelse, arbetar jag med en stylist, eftersom stylister, kan få bitar innan de är ute. Men om det är en liten händelse brukar jag klä mig själv. För, som , en talkshow, då skulle jag använda en stylist, men för mina bok turné's stopp, klädde jag mig själv, eftersom jag gillar att shoppa. Så det är den roliga delen. "



Hur skulle du beskriva din personliga stil?

"Jag gillar att klä mig flickigt. Jag gillar att bära klänningar, men jag vill också vara bekväm, så jag brukar bära drapier delar eller hela kjolar. Jag tror att när du är bekväm och säker i vad du har på dig, ser du alltid bäst ut."


 
 
Du är också upptagen med andra projekt, inklusive penning den sista av dina böcker i LA Candy serien. Vad är din skrivprocess ut?

 
"Jag tyckte att det är mycket viktigt att avsätta tid i mitt schema [skriva]. Min vecka fylls upp ganska snabbt, så när jag vet att jag har en deadline som närmar sig och jag har kapitlen grund, att jag alltid är säker på att det finns åtminstone en dag  där inget annat händer, eftersom du vet, du kan inte riktigt skriva en bok på fritiden. Människor är som "åh, du kan väl göra det på natten, det här, här, här." Och jag är liksom, "ja, men" ... det är svårt när du rusar din kreativa process, eftersom du även vill njuta av det, och du inte vill inte att det ska tvingas. Jag lärde mig att avsätta tid och även sätta mig på ett schema, för om du fördröja som jag brukar göra, kan det bli lite skrämmande mot slutet när övergången närmar och du inte har allt gjort. "



Så vad är nästa för dig?

"Jag har faktiskt precis avslutat manuskriptet till den tredje boken i min LA Candy serien, så förhoppningsvis ska jag bli färdig med redigeringen av det ganska snart. Så min bok och en stilguide kommer ut den 5 oktober. Då jag får åka på turné igen, och göra allt kul. "



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: