2009-10-22
 20:52:36

Lauren's Träning

Så håller Lauren Conrad sig i form när man har en hektisk livsstil med mycket stress och resor kan det vara svårt att hålla en hälsosam kost och hinna träna. Men Lauren Conrad har hittat några knep som hon gärna delar med sig av.

Lauren Conrad erkänner att hon tidigare brukade räkna kalorier.

Idag har hon anammat en mer flexibel kosthållning.

"The Hills"-stjärnan ser till att få i sig rikligt med frukt och packar gärna med sig vattenmelon och grapefrukt.

Hon äter också mycket ekologisk sallad och magert protein, som tonfisk, bönor och kalkon.

"Jag har märkt att när jag bara äter färsk, hälsosam mat så blir jag inte längre sugen på pizza och hamburgare", säger hon till Shape.

Hon brukar också göra "snackstallrikar" åt sig själv, som innehåller hummus, kalkonskivor, gurka och äpplen.

"När jag har sån mat framför mig är det lättare att undvika att frossa i kaloririk mat", säger Lauren.
Lauren började dejta skådespelaren Kyle Howard, något som fick henne att gå upp lite i vikt.

"Jag kallar det 'pojkvänslagret'. Vi hade mer romantiska restaurangmiddagar och jag tränade mindre", berättar Lauren Conrad.

Lösningen: Lauren och Kyle började träna tillsammans.

"Jag frågar bara Kyle: 'Känner du för att träna?' Det är roligare än att gå till gymmet ensam", säger hon.

"Vi gillar att träna utomhus: tennis, cykling, paddla kajak, surfa, hajka i bergen i Los Angeles", säger hon. 

Lauren berättar också att hon det senaste året lärt sig att sluta bry sig om vad andra säger om henne. "Nu känner jag mig mer självsäker", berättar Lauren Conrad.

                                                            [ Källa ]

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: