2009-10-20
 22:10:13

Lauren Conrad om att vara med i Top Model!




Lauren Conrad säger att döma i Top Model var Underbart!

"Jag tittar inte mycket på tv, men Top Model är en av de
få program som jag kollar på. Jag är ett stort fan av Tyra.
Så när de kontaktade mig sa jag JA," berättar Conrad för PEOPLE.
" Jag visste att det skulle bli en underbar upplevelse".
[ att arbeta med Top Model's domarna inkluderat Miss J Alexander och Nigel Barker]
var ett nöje."


Det som inte var lika lätt var ansvaret att ta ut en av deltagarna ur tävlingen och
avsluta hennes dröm.
" Det var delen som jag hatade," sa Lauren. " Det var så jobbigt att döma någon,
för varje tjej hade egenskaper som skulle tillåta dem fortsätta i programmet.
Jag är en av de människor som önskar att dem alla kunde vara vinnare."

Inte så vanligt i säsongerna att alla är kortare än 175 cm.
" Jag älskar det. Jag tycker att tjejer i alla storlekar är vackra, så det är uppfriskande
att se modeller i olika längder. Det är lite mer relaterat till oss korta tjejer."

[ Källa ]



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: