2009-11-01
 14:48:33

Lauren's halloween klädsel år 2009.




Vad hon presenterar på eventet: “Jag är talesperson för Mark och jag är co-chair for Empowerment by Mark.
Så ikväll är jag här för att presentera ett bidrag till ett underlag som hjälper att förebygga och utbilda unga kvinnor med partner våld.”


Om lauren's Halloween dräkt:
“Jag ska vara en clown! Jag går inte den sexiga vägen - det är nästan som en hovnarr clown. Tights som är svart och vita och en tröja och hängslen och rolig sminkning.”


Om hennes favorit tv-serier:
“Jag är besatt av Glee. Oh my god. Jag tittar på Discovery Channel! Jag älskar Dirty Jobs & Deadliest Catch - det är mina reality shows!


Om besluten om skådespelarna för L.A. Candy:
“Jag försöker att tänka ett steg i taket. Jag kommer fokusera på att skriva manuset och filmen är inte som boken, så karaktärerna kommer kanske vara justerade…Självklart, har jag folk (skådespelare) som jag är kär i, men jag kommer vänta tills det är klart att börja göra en önske lista.”



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: