2009-06-26
 13:22:44

Lauren Conrad: Starlet, author, new best friend


Lauren Conrad

Lauren Conrad blev intervjuad under bok signeringen på Anderson's Bookshop in Naperville.


Q: Varför inte ?

A: För att kunna berätta din historia måste du berätta alla andras historia, och jag tror inte det är min plats att göra det.
Q: Varför skriva en bok som det första du gjorde efter the hills?
A: Jag ville skriva en bok - Jag träffade Harper Collins men jag var inte säker på vad jag ville skriva om. Jag skulle skriva en dejting bok eller en moede bok. Dem kom på idén om en novell för tonåringar.

Q: Hur skrev du boken?
A: Jag började för ett år sedan. Vi plan la alla tre böckerna. Jag började framkalla karaktärerna på ett ungefär. Det gjorde jag under en resa till Italien. Jag åkte med min familj i två veckor och hade mycket tid. Harper Collins var underbar och väldigt tålamodig med mig. Dem hjälpte mig längs med hela processen - därför att, du vet, utan erfarenhet har du ingen aning om hur du ska skriva en bok.

Q: Vad brukar du läsa för böcker?
A: Vad jag brukar läsa? Jag har precis börjat läsa min egen bok faktist, vilket känns lite konstigt. Jag är mellan olika böcker just nu... Jag ska faktist köpa en bok idag. Den heter " I Was Told There'd Be Cake". Jag tycker om Chelsea Handlers' böcker. Har du läst "I Hope They Serve Beer in Hell?" Rolig, va? jag tycker om roliga böcker. Jag fick en  Kindle, you can buy them off Amazon. Men den gick i sönder.
Q: Gick den i sönder?
A:Jag hann aldrig använda den faktist. Den var i min strand väska.

Q: Ditt författar foto är bättre än Joyce Carol Oates författar foto.
A: Den är bra. Nästa bild, det finns en möjlighet att den kanske ändras.

Q: Kommer du att använda en polotröja?
A: Nej, en vit klänning och hålla en slickepinne - ellerhur?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: