2009-07-09
 22:46:22

Lauren Conrad intervju

Lauren Conrad presenterades för oss som LC som gick sista året på gymnasiet I MTV's hit program Laguna Beach, som sedan graderade upp sig till hennes nästa hit program, The Hills och nu har hon gått vidare till hennes nya stora projekt. Det är hennes egna novell. Många som är kända genom tv skriver en påhittad bok, men Lauren tog en annorlunda väg och använde hennes eget liv som bas för hennes nyaste novell L.A Candy. Vi träffade Lauren för att få reda på hur hon fick idén om L.A Candy, om hon hade skådespelar ambition och vad hon tycker är sommarens måste ha sak för sommaren.



Grattis till din nya bok L.A Candy! Det låter som en bra bok och spännande historia. Många kändisar skriver påhittat, hur kom du på idén att ta din verkliga serie verklighet och gjorde en skönlitterär historia?
Jag hade massa olika idér för min bok. Först ville jag skriva en " hur man dejtar" bok, men efter att jag pratat med Harper Collins la vi ner den idén och bestämde att min första bok skulle handla om vad jag visste bäst om.



Finns det planer på att denna boken ska bli en serie?Ja, jag har redan avslutat den första planen för min andra novell. Den kommer finnas I tre serier.
Vad är den största lärdon du lärt dig från Hollywood och Laguna Beach?
Att vara ärlig om den du är och följa dina drömmar



Hittade Laguna Beach dig eller hade du redan skådespelar erfarenhet?
Nej, jag har aldrig velat bli skådespelare och vill fortfarande inte. MTV'S producenter hittade mig på mitt gymnasium.
Vi har hört att du har en klädes linje med Kohls. Vad är det för stil och för vilken ålder?
Ja, linjen kommer ut i Oktober och jag är så exalterad. Det har lite av varje från t-shirts till klänningar, kavajer och jeans.



Du har en utmärkt mode smak. Vilket är den 'jag måste ha plagg i sommar?
Jag tror en underbar klänning som du kan ha till stranden och ett par 'flats' och när du ska äta middag ute är högklackat alltid ett måste.


Våra läsare är alltid intresserade av ny musik. Vilken typ av musik lyssnar du på idag och några speciella band eller artister som du gillar nu?
Jag tycker om hemsidan Pandora.com för musik.


Hur är du så jordnära och bra i snabb flytande L.A?
Jag står fortfarande nära mina vänner som jag växte upp med och min familj. Glöm aldrig dina rötter.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: