2009-08-02
 12:17:26

Lauren Conrad's L.A. Fashion Week Diary Del 2


Fixade med blommorna

"Efter
att vi valde alla blommor, var det dags att göra dem till hårband, säger Lauren. Men tro inte att det bara ärarbete och ingen lek ... "Det var en lång dag och jag blev tramsig med blommorna! "





Logistik och Musik

"Ett par månader före varje spelning, börjar jag tänka vilken typ av musik jag skulle vilja använda undershowen.När de börjar närma sig showen sätter jag mig ner med våran DJ och vi plockar ut musik tillsammans.Därifrån väljer jag det sista sex låtarna för showen, säger Lauren. Nedan om seriens DJ, Ryan Best. "Vi arbetademed honom den sista showen så han vet vilken typ av musik jag gillar och hur varje låt måste ha en bra taktför de modeller som går ."




Inspirationen

Styrelsen är överst! "inspirationen är styrelsen för det övergripande utseendet och de övriga styrelseledamöternaär för hår och smink för showen, säger Lauren. Makeup artist Amy Nadine skapar ansiktena med Mark kosmetikaoch Christine Symonds, stylist Warren-Tricomi Los Angeles, kommer att leda laget av frisörer. "



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: